Pages

kesiannyee aku...menangis sendiri mengenang nasib malang nih :(



ceh ! gilaa melampau tajuk entry aku kali nih . actually aku jer yang nangis , kalau korang bace entry nih tak nangis macam aku kot . ye lahh , buad ape nak nangis tuk aku ye dak ? hehe

petang tadi aku pegi klinik buad kali ketiga . nasib aku memang malang lahh . doc bagii aku MC lagii seminggu . ubat sapu lagi sebotol . yang kali nih lagii besar dia punya botol . then , satu lagii aku tak tahu nak explain cane ubat tuh kat korang . macam ubat gigi tuh , kene pinyit baru dia keluar macam krim gitu . ha ! ubat sapu tuh satu . so , dua lah ubat sapu aku kene guna kali nih .

doc cakap , chicken pox aku nih dah benanah . tahap kritikal dah . memang biasa dia cakap , lagii tua lagi teruk chicken pox . huh , memang ngade betol . sekarang aku cakap-2 pun tak berapa nak betol dah . tengok jer aku tulis entry kali nih . ye  lah , bila CEO profesional kene attack dengan chicken pox cam ni lah jadi nyer . aku rase macam dah meroyan . * ape kaitannye ? tah lhaa ~

hari-2 aku duk ngadap prinsip akaun nih . sumpah aku rase macam dah naik loya bilaa duk tengok benda tula jaa. nak muntah den . tapi nak buad cane agi . sabor jer lhaa . HAHAs , bukan aku jer kene sabor dengan kerja kusus aku nih , Rifhan pun kene sabar jugak dengan keja kusus aku . *dia classmate aku yang PA dia kira oke jugak lah .

tiap kali ade poblem pasal prinsip akaun nih aku col dia . even tengah malam sebab aku memang bersengkang mate demi prinsip akaun nih . * cewah , bangun tido je semua dah lunch . hehe . bukan tuh jerk , dia jugak lah yang kene gi jumpe dengan cikgu tuk beki-2 kesalahan keja aku nih . memang dia lah yang kene pening kepala dengar penjelasan cikgu , then pening kepala pulak nak jelaskan tuk aku . hek hek .

koinz kolony aku bertambah-2 . mane tak nye , sehari hampir berbelas kali aku duk calling-2 frenz dan cikgu tanye pasal benda nih . cikgu sekali baru . ngeh ngeh ngeh . segan den banyak-2 . kredit dak pe , habis aku ambik mak ayah aku punye . *memang selalu macam nih pun .

 yang paling kesian hubby aku lah . huk huk . tak dek mase den nak layan . dia yang SPM taun nih , aku pulak busy melebih . tapi bila tak dek keje memang aku pulak yang boring sebab kitorang sempat contact 2 3 jam je sehari . tuh pun kalau dia tido lewat malam . huhu . ye lah , kelas memanjang . nak study lagii , aku pikir kitorang dah adil same-2 busy sekarang . walaupun mesej dia kadang-2 tak terbalas . sori bie .. huk huk .

bangun pagii tadi aku tengok chicken pox aku bertambah . then , tengok pulak meja stadi aku macam tongkang pecaah . Ya Allah , nak menangis nye . keja kusus masih banyak , last hantar minggu nih , chicken pox pulak bertambah . lepas mandi aku gi kat mak aku nangis-2 kat dia . *macam luahan perasaan lah jugak . sebab tuh lah petang tadi aku gi klinik lagii sekali . kua kua kua .


macam nih lah keadaan meja aku :)

tengok gambar atas tuh , aku snap tengahari tadi lepas gi jemur baju . tapi nak makan nasi tak sempat pulak . tengok-2 mak aku dah siap nak gi kinik . so , hari nih aku tak makan nasi lagii lah . sempat makan KFC jerk . huhu , habis se set snake plate . pecah rekod sebab aku tak pernah habis se set tuh . biasa aku mesti tinggal jugak even seekor ayam . ngeh ngeh ngeh .

so , macam mana profesional CEO buad kerja oke dak ? HAHAs profesional lah cenggitu .  janggo.com tetap jadi pendamping aku . pasang benda nih kuat-2 then study tak dek yang nak marah nye . kua kua kua . kalau slow nanti aku tetido . walaupun lagu dalam nih memang dah cukup rock .letih lah katekan . wekk :p .

ehm , aku fikir sampai sini dulu aku hapdet entry nih . sebab malas dah nak taip . aku memang dah tension sangat sebab tu lah  tulis-2 entry baru . kua kua kua . best gak study sambil blog walking . tak caye try ah . 


bye .


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)