Pages

bilaa aku dah naik boring ~~


 

hyep awak-2 semua , sihat hari ni ? nih nak start tulis entry baru . tadi saye belajar jahit dengan adik saye . eh , tak reti ke nak menjahit sebelom ni ? pandai lhaa tapi nih menjahit benda laem . ops ! hehekS .* skema gilaa ayat . tapi tak pe aku suke ! korang tak suke tak kisah lah ~

nak tahu aku belajar jahit ape ?    *tadaaa !!!



abaikan tangan huduh tue :)

abaikan tangan huduh tu lagii :)

farah <3 yamie :)




shantek tak ? aku jahit sendiri tuh . pagi-2 buta lagi adik aku gi tunjuk tangan dia kat aku . ingat ape lah , nak tunjuk dia jahit tangan jer . aku pun ikut belajar lah petang tadi .saje wat isi mase boring *kerja belambak.haha , boring gilaa tadi . sampai tak terkataa.. ngee :) tapi aku jahit nih lagii cantik lahh dari adik aku punye  *perasan *

korang try lah buad kerja bodoh macam aku nih tuk isi mase lapang . best lhaa jugak . haha . tapi kulit aku nipis , sakit sikit lah time jahit tuh . alang-2 dah jahit habiskan jer lah . HAHAs .

nih lah jadi bilaa budak-2 main dengan jarum . tak boleh blahh lah . anyway aku sayangs yamie aku sangat-2 . HAHAs . ade korang kisah ? tak kisah kan ? wekk :p


bye .


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)