Pages

aku dah kene chicken pox . kau nak ? meh nak kasi .. HAHAs




wah wah wah ! punyer lah power aku punyer title kan ? well hari nih hari ke-5 aku kene chicken pox nih . kalau kampung aku paggil bertih jer . wah 5 hari tuh lame tak ? kau pernah lame macam ni ? dan sekarang pon benda tuh masih naik-2 kat badan aku . makin banyak ade lah . bukannye makin sikit .aku ingat doktor tuh dah salah bagii ubat kot. kesian kat aku -.-'

dah lah tuh , bila aku tahu jer aku kene chicken pox nih cepat-2 aku gi jumpe doktor . time bayar ubat tuh gilaa mahal . 50 ringgit . yang dia kasi ubat demam sekeping , ubat gatal sekeping dan ubat sapu sebotol . mahal gilaa . maybe aku salah dengar dia cakap 20 . huhu ~

actually aku kene dah seminggu sebelum aku tahu benda tuh chicken pox. mase kat sekolah lagi . bila balik kat rumah baru aku bagi tahu mak aku sebab gatal sangat badan aku . mak aku cakap bertih . hee ~

pagi tadi aku tengok muka aku berkhutup-2 . dah tak nampak macam orang lagii. buruk-2 gilaa ! aku punyer lah sayang dengan muka aku . dah lah buruk , bertambah tambah lah buruk tuh . segan aku nak kuar rumah . tadi aku pergi pulak kat klinik , dia cakap bertih aku nih dah bernanah .aku pun pelik jugak kenape aku teruk sangat kene . adik-2 aku tak lah teruk sangat .

dah ade dalam mulut , telinga . eeee...sumpah sakit . nasib baik naik sekarang . buatnyer naik time aku dah keja nanti ker . tak pon tengah menuntut kat universiti of oxford parah lah aku .cehh merepek sakan .

korang agak-2 bila ye nak sembuh aku punye chicken pox nih . huhu . doa lah banyak-2 kat aku . dah tak tahanlah wey . nak tido pon tak boleh . sakit ~~~

nak tengok muka aku ?? tak payah lah . segan weyh ..nanti mesti tinggal-2 parut kat muka aku nih . puihh ! korang jangan gelakkan aku sudah . mintak-2 kene kat korang balik . hehe jahat doa .

okelah dulu aku nak makan nasi . chikcen pox pon chicken pox jugak tapi selera makan tak turun okey ! haha .

bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)