Pages

membaca jambatan ilmu .

assalamualaikum , hye !

jom bace buku ! haha . sekarang aku tak mau fikir ape-2 lagi pasal prinsip akaun ke , bahase arab ke hape ke . semua malam nih . HAHA :D .

sekarang aku tengah belai benda nih . syyyoookkk !! habis weyh ! haha

kaki novel :)


bukan pe , semalam otw nak balik umaa , aku bereti kat muda osman . then tengok novel-2 kat situ memang sangat banyak ! tak tahan den nak tengok saje . tak tahu isi lah wey ~

so , aku beli je lah . dua biji lorh ! habis duit aku , balik umaa kene marah dengan mak . tak pe . dah biase kene marah . marah-2 manje jer tuh . huu ~

yang ni lagi satu . tak sabar aku nak sepak teranjang kau ! buuaahahaha ~





sepupuku suamiku:)


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)