Pages

aku pon exam jugak .

assalamualaikum , hye !

ape kabar semua ! sangat rindu dengan kamu semua ! stres gilaa minggu nih . exam , exam , exam !! pening ! !






memang lah dulu aku cakap setara ogos tuh tak penting kan ? tapi bila aku fikir-2 balik , bile lah aku nak pandai kalu semua exam tuh tak penting . bila aku dapat naik pentas nak terima anugerah ? asyik orang same jer . aku pun nak jugak ! walaupun setara ogos tak kan dapat anugerah . hee ~

malam isnin tuh aku tak tido sampai pagi , sebab study prinsip akaun . sangat susah nak faham weyh ! ye lah , aku nih memang  susah nak faham dengan subjek nih . tapi malam tuh kene study sorang-2 . sape lah nak tolong ajarkan aku last minit cam tuh . so , study sendiri lah .

festime study PA sorang-2 . ade yang faham , ade yang tak faham-2 sampai sekarang . HAHA :D .sangat bangga bila kawan aku mintak aku ajar dia pulak . rase macam sangat dihargai dan seperti sorang yang 'bijak' prinsip akaun . wwuuwwuuwuu ~

terima kasih kerana telah 'menyedapkan ' hati aku . HAHA !

jadual exam memang gilaa padat . hari last exam semua killer subject . boleh membunuh aku bhai ! tapi rilek lhaa ! baru setara ogos kan ? hehe :)

ahad : BM , PQ .

isnin : MM , PA , SEJ .

selasa : SN , SI , BI .

khamis : addMATH , EA , BA .

sangat gilaa jadual kan ? haha . kenapa harus ada bahasa arab ! tak mahu tak mahu tak mahu ....!

haha . bodoh punye persoalan kan ? tak payah masuk sekolah agama kalau tak mahu bahasa arab . " kalu tok sey belaja nikoh laluh ! bia mok wak kiro lah sapo-2 hop nok tuh . tok sekoloh gak nikoh laluh , wak nyusoh ko mok nok pero mun . " -  sungguh mendalam kesannye terhadap perasaan ku . ayat mak aku nih beb ! hehe

aku tak kisah , masalahnye ade ke yang nak kat aku ? sengaja buat ayat tak laku . haha . kalau di fikir-2 , alamatnya tak kawin lah aku . kesian mak aku pulak ,terpaksa 'pero ' aku . HAHA :D .

hari nih mood aku sangat tak stabil . tah laa aku pon . time jawab BI tadi aku tido . bangun jer rase macam nak marah semua budak dalam kelas aku , nak nangis pon ade jugak . nasib baik lah dah hampir siap paper aku time tuh . tapi aku tetap tinggal 2 soalan struktur . sangat tak de mood nak jawab . biarkan lah ! kalau terus jawab pon belum tentu A kan ? huu ~

sekarang , aku nak tahu jer , ade sape-2 yang sudi ajar aku bahase arab tak ? then , tolong aku lengkapkan nota ekonomi asas aku . tak pasti nak bace ape untuk exam nanti . nanti mesti pening lagii . esop nak kene buat kerja kursus prinsip akaun sampai siap . malam esok baru nak bace-2 buku . tak pasti lagi buku ape yang akan dibace .  hehe :)


oke duluu . aku tak mahu tulis terlalu panjang esei dalam blog ni . wat letih jer korang nak bace kan ? dah laa mengaruut jer memanjang ! HAHA :D

bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)