Pages



hye semua !! nampak tak aku bagi salam sangat comel kat atas tuh . kredit to : kak aisyah ler sebab dah bagi izin untuk semua amik free kat situ . lagi pun aku malas nak buad sendiri , buang mase dan sangat tak comel nanti . aku mane lah pandai nak buad doodle . ade sape-2 nak ajar aku tak ? sumpah aku belajar baik-2 . huhu ~

kenapa orang lain ade blog yang sangat comel ekh ? aku pon nak comel-2 jugak . tapi memang tak kretif langsung kan aku nih . nak buad macam mane nih . huu ~

mesti korang nak suruh aku tempah jer kan ? aku pikir pon gitu jugak tapi , masih dalam pikiran lah . HAHA :D. orang lain mane tahu citarasa kita kan ? tak harap sangat lah . walaupun geram nak pegi tempah-2 . huu ~

korang tengok blog aku pink sangat kan ? then , mesti korang pikir aku minat gilaa pink . salah ! aku tak suke pink lah . tapi bile edit blog sendiri tetiba jadi pink . tak tahu nak buad macam manaa nih . pelik sangat . wuuhhuuu ~

aku nak buad blog aku nih nampak matured lah sikit . korang tengok blog aku macam blog budak jerk kan ? huh ! aku nak blog aku macam kak aisyah punye atau pun blog oh ! ninie nih . shantek tau !

kredit to : lyssa faizuren :)



nak belajar buad doodle yang comel-2 jugak . tapi aku nih keras tangan lah wey . tak tahu macam mane nak lukis semua tuh . nak buad macam mane pon sumpah aku tak tahu . ok ! "darak " sangat ker ? terlebih jujur pulak =_=' !

tapi kan , ade yang comment tanye kat mane shoutbox aku . memang korang pon tak nampak jugak ker shoutbox aku tuh ?? atas sekali belah kanan . kalau betol tak nampak sila lah komen . nanti aku tak nak buad shoutbox macam tuh lagi dah . huu ~



oke , gambar atas tuh lah icon shoutbox aku . sekarang dah boleh cari yer . nampaknyer aku memang kene tukar tema blog aku  sebab orang dah naik pening bilaa masuk blog aku . huu ~

ok lah dulu . sudah sangat lewat nih . mate pon dah mengantuk .tangan semakin malas nak menaip . so aku terpaksa tido . hehe . good night all !



No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)