Pages

sape suruh ponteng !



hye-2 semua , hari ni pepagi lagi kena dera kemas rumah . kalau setakat kemas-2 , sapu lantai , basuh-2 pinggan semua tuh oke lagi lahh . tapi kene dera basuh peti dengan kemas barang-2 dalam kabinet dapur .benda tu yang aku paling tak suka buad . nak kene buang semua barang-2 dalam tu then buh balik . kene pilih yang mana oke lagii yang mane dah tak oke . padam muka tak nak pegi sekolah sangat . hiks ~

pagi tadi aku sedar bila dengar adik aku menangis tak nak pegi sekolah . dia sekolah rendah , agak-2 aku memang hari ni semua bangun lewat kot .sebab aku bangun time tuh jam 0650 . subuh gajah doe -.-' . makan nasi bungkus hari nih . ayah aku beli siap letak atas meja makan . heh heh . tapi aku gi goreng hamlet kat dapur , sebab aku rase nak makan hamlet . nanti duk mengidam pulak sebab hari ni dah kene pegi asrama .

mesej bertimbun-2 masuk pepagi lagih . ' oiipt ! mun gi sekoloh dok ? ' . mesej mula-2 dengan kedua tuh aku eply jer . tapi mesej seterusnya tak boleh nak eply doh . kedit tak dok weh . dua orang tadi pun  aku eply guna request jah . penah buad tak ? hee ~

siap kemas rumah aku blogwalking . tak dek keja lain nak buad . HAHA :D . ngadap komputer sampai zohor , then tidoo . time tuh hujan lebat , duk atas katil tarik selimut , zZZzzZ ~~  , nikmat weh . sedar-2 je dah pukul 3.30 . wah dua jom kot aku tidoo . tak pe malam nih nak tido lewat pulak . study sebab esok exam .

tadi kesian dengan adik aku . dia balik kelas KAFA , then bersorak-2 gi tunjuk result kelas KAFA dia kat mak aku . tapi mak aku busy time tuh and buat tak tahu je dengan dia . dia naik atas rumah campak buku rekod dia masuk bilik DUMM !! tutup pintu menangis . kalu aku jadi dia sebakk weh . huu ~

bye.

p/s : aku rase macam nak kena denda dengan cikgu je tak datang sekolah hari nih . maafkan kami cikgu . HAHA:D.

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)