Pages

kek mana satu ye ?



aku suka makan kek . sedap sangat-2 , paling aku suka kek kat secret recipe . series ! tapi kalau kek macam ni aku tak suke lhaa . korang suka tak ? hee ~





opss ! bukan kek ni yer . aku pun suka kek macam atas ni. tapi unlike kek kat bawah ni !





ada selera ke nak cuba try test ?




ada jugak kek birthday macam ni . memang pelik .




sape nak makan benda macam ni ! aku tabik sape yang suke kek macam ni .



-
-



ni usus manusia kan ?



yang ni mata , tapi tak nampak pelik sangat .


erk , tangan baby ke tu ??


tengkorak pun berdarah jugak ek ? huu ~




kek perkahwinan ke ni ? ade ke buad patung macam tu . macam tak bahagia jerp .pelik sungguh aku . huu ~




erk , yang  ni macam mana nak makan yer ?




makan kek ni , then passed away !

- kreatif sungguh diorang nih , lepas ni boleh buad kek klon sendiri pulak . sama besar dengan manusia . hehe :) -


bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)