Pages

caraa aku ber-photo gedik .




hello hello semua budak-2 ! *bajet dah tuaa sngat lah nih . dush ! kasi pelempang .
lame betol aku tak update blog nih kan . ? *mesti korang tak perasan kan ?  hari nih aku dah update pun , tapi tak tahuu nak letak benda ape dalam nih . so , korang silaa pakai spek hitam untuk skodeng gambar aku nih . mungkin lebih sopan sebab aku bimbang korang sakit mataa duk ngendap gambar aku walaupun tak lamaa . huu ~





ni gambar mase aku pegi dinner kat kuala terengganu . bilaa dah naik boring duk dalam dewan tuh , aku pegi posing kat tandas . * macam dah tak de tempat lain pulak .-.-'





yang nih pulak gambar mase aku duk stadi BI dalam kelas . saje je nak menggedik dengan kamera . erk , nota tuh aku tulis bukan tuk copy paste dalam dewan exam oke . :)



boleh tak kalau korang buad-2 tak nampak price tag kat pen aku ? hee ~



amacam ! ayu dak aku ? HAHA :D bilaa lagi nak ayu kan ? - > siap tuk HIKAYAT 1001 MALAM .



kalau tengok ke gambar nih , boleh jer kalau korang nak 'cop' aku hantu cinaa tak bertauliah . -.-'
with awatif --> penolong kelas . :D


bilaa aku edit pic mesti jadi macam nih . bertambah buruk kan ? memang aku tak de bakat mengedit langsung ! :(


oke , 1 2 3 , pegi muntah jauh-2 . jangan buad busukk blog akuu pulakk ! huhu . pew pon , soryy sebab korang kene layann gambar buruukkk akuu . :)




bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)