Pages

bilaa lah nak habis last year exam nih . huh ~



wweee ~~ ! hye all peeps ! suka je hati aku kan ? mesti lahh , kan tengah exam sekarang nih , sukaa sangat-2 . tadi aku ade lahh usha blog apit then , jumpe freebies nih . sesuai sangat lahh . aku amik satu . kuang-2 .




aku nih bukan nye budak SPM pun , tapi stress tuh tetap ade lhaa ! aku nak 'A' ape yer ? ehm , 12 - 1 . 11 jer laa . yang satu lagii tuh bahasa arab . bukan tak nak , tapi aku tak boleh target dapat 'A' pun . bukan aku tak nak usaha tapi dah tak tahu nak usaha macam manaa lagi sebab tak reti sangat-3 !

erk , yang lain target 'A' lahh ? hehe , tak jugak , addmath , prinsip akaun dengan ekonomi asas tak boleh nak target sebab killer subject . tapi addmath aku harap lulus . aku tak penah gagal lagii lahh subject tuh . paling rendah aku dapat 30 markah , paling tinggi aku dapat 31 markah . HAHA :D , tak kiraa lahh ! asal lulus jerp . :)

oke , tolong doa aku punyer result gempak dari biasa yer , aku nak A banyak-2 macam orang lain jugak . setakat nih dapat 1 jer A , tu pon maybe kebetulan sebab A aku tuh sejarah . pelik pulak  . HAHA :D .

bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)