Pages

love you like crazy :)

assalamualaikum , hye !




semalam aku tak update lhaa , komputer aku rosak . tah ape yang tak kene . geram betol !
hari neh ok pulak bende neh . ngade-2 jer !


semalam aku mimpi kan kawan aku lhaa ! mira n hajar tuh . diorang dah pindah sekolah laem .


nurul amira :)



siti hajar :)
mira tuh gi pindah SESTER , hajar pulak gi pindah SMK PELONG .


tengok ! sumer dah tinggal aku . rindu lhaa dengan korang sumer tau tak ! aku rindu kite yang duluu .
kite yang form 2 n form 3. form 2 aku start rapat ngan sep-2 mun kan ?
form 4 sep-2 mun dah tinggal aku . jahat sangat .


dah tuh ! lupe terus dengan aku . sep-2 mun tak contact aku langsong pon .
terase hati betol ! aku sedeyh tau tak !!!


aku ingat nak jumpe ngan sep-2 mun nati cuti sekolah panjang neh .
nak tak ??


mestilah tak nak kan ? ye lhaa ! aku tau sep-2 mun da ade ramai saem .
tak perlu ingat aku lagii . . huu ~




tak pe lhaa , aku masih ade kawan jugak sekarang . hee ~



thayyibah :)





siti shahida :)






nurul athirah & hayati fadila :)
 erm . sedeyh ! aku nak kite yang duluu lhaa !
tak suke kite yang sekarang . nak kite yang dulu jugak !!!! huu ~


miss this moment damn much !


p/s : aku rase macam sengal jer wat sesi luahan perasaan macam neh kan ? hee ~
tapi , aku sayang kawan-2 aku sangat-2 banyak . muah !



bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)