Pages

' picnic ' kat pantai bukit keluang .

assalamualaikum , hye !






korang nampak tak gambar kat tas tuh ?

tu gambar kami kat pantai bukit keluang . best lorh ! festime tuh kitorang boleh pergi sane togather-2 .biasalah , aku kan seorang perempuan so , mak dengan ayah aku memang jage aku  sangat-2 . nak pergi enjoy tempat macam tu dengan kawan-2 pon tak boleh .

tapi gambar tu tak de kaitan langsong dengan tajuk entry aku hari ni . haha !

hari sabtu yang lepas . aku join lah trip sep-2 kelas IBQ . kitorang nak gi picnic kat pantai bukit keluang . siap ade BBQ lagi . bas semua kitorang setel sendiri . best woooooo ! dalam kepale otak aku pikir nak gi enjoy jer dengan kawan-2. tapi aku bagitau mak aku dlu lhaa ! anak mithali kan ?  hee ~

tapi semuanya hanyalah angan-2 . huh ! time bas nak gerak tu , cikgu khairi panggil fiza , dia yang hendle sume neh . apelah cikgu neh ! potong stim betol lah ! saya marah tau tak !

rupe-2 nye kitorang tak ikut prosedure lawatan. hehe .main pegi jer . kalu mati kat bukit keluang tu sape nak bertanggungjawab ?

ok ! bende ni bukan aku yang setelkan .aku pergi jer . tak tau pulak nak jadi macam neh ! huhu
apepun , kitorang hampir digantung sekolah dan asrama . nasib baik lhaa pkhem sekolah aku tu baek hati . lepaskan kitorang tanpa tindakan . sayang pkhem  ! hee ~

tapi frust lah !! melayang jer duit aku RM10 . banyak tu der ! kire lepas relod lah weyh . haha !

kitorang bbq jugak , tepi ' villa ' aku . hehe . habis jilbab aku bau ayam tau ! busuk , aku yang bakar neh makan sekor jer . orang laen habis due tige ekor jugak . tak aci betol lah ! tapi tak pew lhaa . agi pom aku da kenyang time tu .

kenangan bbq tu ta sempat nak dirakam lhaa ! rugi betol .naseb baek ade ' cameraman ' tak bertauliah duk amik gambar kitorang . layan ah !  

FRUST neh FRUST !!!!




No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)