Pages

' sweet ' day ! hee ~

assalamualaikum , hye !


frust lah hari neh ! sakit hati betol ! nak marah ! boring sungguh ! huhu




sungguh baek aku hari neh . habis kerja prinsip akaun aku siapkan . lepas tu salin-2 soklan bahase arab .tapi jawapan die copy paste jer.


sumpah hari neh aku rase mcam nak mati jerk . boring betol . mak ! kredit ku RM 0.00 .




so ? ape kene dengan kredit plak kan ? HAHA .


tak pernah kredit aku berjumlah begitu , lame macam neh . paling lame pun pagi tuh aku terus 'ngepa' kredit mak atau ayah aku . tapi hari neh diorang pon ikut pokai jugak.


ok ! ilek lhaa ! fesbuk kan ader .kolony pon ader kan ? gune lah kemudahan tuh .
hari neh balak aku baek jerk . tapi die memang selalu baek pon . haha .die share koinz kolony kat aku 2000 . banyak kan ? tak nak gune lah koinz tuh . tak semua kawan-2 aku ade kolony .yang ader pon tak cukup koinz nak ber-kolony dengan aku .


eleh , die bagi koinz tuh tuk meseg dengan die jer lhaa . hehe . kadang-2 aku terpikir jugak .die neh selalu jerk sabar dengan perangai aku yang tah pape neh . selalu jer sakit kan hati die .


ok , kalau yang cemburu tuh bukan sengaje ye . sayang sangat dah kat die. so ? harus lah ade cemburu tu kan . tak plek lah .huhu .


aku rase aku dah lari topik lah kan . entry neh sal ape ekh ? haha .
aku pon tak tahu . maen tulis jer . aku rase entry aku neh pon boring kan ? semuanya boring lah !


ok lah ! aku stop sini dulu .dah tak tahu nak tulis ape neh .


bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)