Pages

PIBA . com

assalamualaikum , hye !
  


lame betol aku tak update blog neh kan ? dah rindu sangat-2 dengan kau .
tak tahan asenyer bile kat sekolah . buat pe jer teringat kat blog neh . nape tah .
bukan penting sangat pon kan ? nak cakap banyak idea nak letak dalam neh pom tak jugak .


kalu aku tengok jer saem aku yang ade blog jugak tuh , rase macam dengki jerk dengan die . boleh la die update tiap hari kan ? sampai kering idea. huu ~


kat sekolah aku rindu bagai nak rak dengan benda neh .
mandi tak basah ,tapi cuci tau !
makan tak lalu ,lauk tak sedap ekpom .
tido tak lena , nyamuk gi isap darah aku tau manis , haha !


minggu neh aku balik awal dari asrama . hari rabu lagih aku da balik . so ?
tak pegi lhaa sekolah hari kamis tuh . tak pew . bukan penting pon kan ?


minggu neh aku tak belajar pon . bez giler korang tau tak . sekolah aku buat minggu PIBA .
aku pon tak tahu jugak ape benda tuh .



tapi , aku dah naek 'haji' korang tau tak .sungguh panas tawaf di tengah-2 court .
haha ! hari rabu tuh kitorang ade kursus haji . tak lah kursus sangat . belajar siket-2 jer .


banyak yang aku dah faham pasal neh . kalu dulu memang tak faham langsong !
hari isnin tuh kitorang belajar pasal care-2 menguruskan jenazah . aku dengar jer ape yang die cakap . faham jugak time tuh . lepas tuh dah banyak yang lupe .aku format balik otak aku . haha !


aku jadi mayat time tuh . seram jugak siket-2 . naseb baek lah kumpulan aku tak buat betol-2 . buat sambil-2 gelak gitu jerk . kalu tak makin seram lah aku . huu ~


yang paling best hari selase tuh , kitorang ade explorace bahase arab .
first time dengar bahase arab tuh aku pikir memang tak best sangat . boring !


tapi time xplorace tuh best gile ah . leteh tuh memang sangat leteh . aku tak tahu nak buat ape , so ?
aku relakan diri aku neh naek turun tangge gi cari kamus bahase arab . nak suruh aku buat sume kertas soklan tuh ? baek tak payah lhaa !


nati kumpulan laem dah sampai stesen paling akhir pon kumpulan aku baru stesen kedua . huh !
naseb baek lah aku sekumpulan dengan sep-2 'bijop' jugak . tak kene pikir banyak-2 lah . haha !


aku tak tahu lah kumpulan aku dapat nombor berape . sape suh tak pegi sekolah hari neh kan ?
mak aku ! haha . jahat punyer anak.


hari neh majlis penutup minggu PIBA . wat leteh jer kalu aku pegi kan . baek duk kat umah .
rumahku syurga ku. hee ~


padam muke tak pegi sekolah sangat hari neh . kan dah kene tinggal . haha !
mak aku punye lhaa sayang kat aku . die pegi 'derak' pon ta bagi aku pegi . huu ~


naseb baek aku neh baek . malas jugak nak ikut die pegi jauh-2 . baek duk kat umah , bukak facebook , update blog , layan lagu , maen game , dan wat sume hobi aku. haha !


memang kalu aku balik umah neh la aku buat . pemalas betol larh kan ? tapi kalu kat sekolah aku rajin lhaa !
tak der komputer kan . so , bace buku je laa . memang aku sangat rajin di sekolah dan asrama .hee ~


ok lah ! aku rase dah cukup banyak aku mengarut neh ! bukan mengurut yer , bukan jugak mencarut. haha !
tapi lebey kurang lhaa ! suke hati lah nak pikir pew pon . aku chaw duluh .


bye .








No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)