Pages

dia buat saye rasa tenang .




huh , tak de ape yang nak update dalam blog . kemalasan untuk berblogging berganda-2 . actually aku sedih . tak dek mood langsung nak tulis entry . haih -.-'  . aku memang stress cuti nihh , tapi tak de lahh stress sangat . sebab aku happy bila buleh hangout dengan kawan aku . huhu ~

nih aku bukan nak story pasal SOMEONE pun . tapi pasal lagu jek . tengok kat sini ! korang pernahh tak dengar lagu time stres ? mesti pernah kan , kan kan ? nak tenangkan hati lahh katekan . umph , nati ade je yang sound aku . " HEH , nak tenangkan hati bace Quran lahh , solat banyak-2 " . aku buleh terima je kalau budak yang sound aku tuhh memang betul ALIM . tapi kalau budak tuh 2x5 dengan aku jahh , natilahh aku sound kau balik . bilaa hati aku dah tenang sikit . huhu ~

oke , balik pade tajuk asal . bila frust , aku suka sangat layan lagu kangen band . best lahh jugak layan indie . tapi kekadang tuhh aku layan laguu sentimental jugak . macam lagu ezad halim- percintaan ini . adduiiihh , jiwang siiott ! tapi kalau aku stress sebab nak marah kat orang , aku layan jango.com jek , lagu dia TOP lahh . sebab bukan semua jenis lagu yang ade dalam tefon aku . huk huk .

actually kalau aku dengar lagu time stress , tak de effect pun bagi stress aku tuhh . just dapat feeling jek lebihh .  stress tetap stress . korang lak cane ? perasaan memasing kan . hehe . cuma ade satu lagu nihh , bila aku dengar aku rase tak de lahh stress sangat . rase tenang lahh sikit walaupun tak banyak . huhu . mesti ramai yang suka lagu nihh kan . dah pernah femes duluhh . YA SUDAHLAH . pernah dengar ? oke , lau tak pernah dengar kat video bawah . klik sini dulu .


-
-
-
-


heh , kalau ade yang tak suka lagu nihh tak payah layan lahh . kalau suka layann .. hehe :)  caye dak lagu ni tenangkan aku , aku rase lagu nih bukan lagu cinta , tapi tak tahu lahh . mungkin maksud lagu ni lain tapi lain aku faham . aku bukan pro pun pasal benda macam nih . aku pro bab makan tido jer . err , atau ade yang lagi pro dari aku ? HAHA :D




bye .


No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)