Pages

bila aku belajar subjek . .






aku kan pelajar lagii , baru 17 tahun , tahun depan . mangsa SPM tahun depan la nihh . mesti lahh study study study je kan ? so aku nak story lahh sikit macam mana aku study subjek kegemaran aku dan subjek yang aku tak suka kat sekolahh . sebelum tuhh tolong aku klik sini jap , tolong jekk , hehe :)

aku amik 11 subjek dan tak semua subjek aku minat . hehe , subjek yang paling aku minat matematik , dan matematik tambahan . cehh , minat err ? 

time belajar MM & MT .
macam ni lahh muka aku time belajar subjek nihh . siyes kan ? buad bebetol ! nanti tak faham , tapi markahh aku bukan oke sangat pun . tetap tak dapat A jugak . nasib baik lulus jer :)

time belajar SN , EA , BM dan BI :)

nihh pulak mukaa aku time study subjek sains , ekonomi asas , b.melayu dan bahasa inggeris . faham tapi kadang-2 tak berapa nak faham . aduiihhh ~

time belajar SJ , PQS ,  dan PSI :)

bilaa belajar P. Quran & Sunah , P . Syariah Islamiah dan Sejarah  aku sukaa lahh jugak . tak mengantuk sebab cikgu suka buat lucu . tapi kalau sejarah cikgu tak melawak sangat pun , dia siyes sangat time mengajar . kenapa aku tak boring belajar subjek sejarah ? sebab apa saje yang keluar dari mulut cikgu tuh aku rase sangat penting . maka aku akan salin semua ayat yg dia cakap . walaupun dia cakap ' kemudian awak salin soalan no . 1  ' hehe :)


time belajar PA .

aku boring belajar subjek nihh , payah sangat nak faham . kene ingat-2 pulak .  ape yang cikgu bagi tau aku copy-2 jek . kdang-2 faham , kdang-2 tak faham . huu ~

KILLER SUBJECT aku .


ni lahh subjek yang aku paling tak suka ! err , benci kot .  aku tak pernah lulus subjek nihh , never ! huhu , kalau tak meniru time EXAM memang sah aku dapat G . haha , sebab kalau aku meniru pun aku tetap dapat G . HAHA :D . subject ape lagi ? BAHASA ARAB lahh derr ~

korang pulak cane ? soryy ler , gambar nih aku lukis sendiri guna PAINT . huduhh kan ? tak pe lahh , asal korang bulehh bayang jek ape yg aku nak korang tahuu . hik hik .

bye . 


tolong aku bukak benda nihh , thank !

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)