Pages

kehidupan seorang AKU .




hye korang semua ! lame betul aku tak update blog nihh kan ? ade blog macam tak de blog , tak layan langsung ! erk ade ke yang MENYESAL FOLLOW aku ? please jangan . hehe :) 

aku tak sempat nak jenguk blog pun , langsung tak sempat . kehidupan seorang pelajar tingkatan 5 memang sangat merimaskan . orang lain pun tingkatan 5 jugak sempat jer update blog . heheh . tahniah lahh korang pandai nak bagikan mase korang, tapi aku tak reti .masa aku memang FULL , ececeh . exam dapat gred rendahh , busy lahh sangat kan ?! harhar ~


korang tengok buku bertimbun-2 kat atas tuh , rimas tak ?? buku aku pun lebih kurang macam tu lahh . semuanya nak kene bace dan nak kene siapkan . banyak lagii , tak sempat nak buat . sekarang baru terasa yang aku nih tak pandai lagi . banyak benda aku kena belajar semula . kalau time form 4 dulu yang aku tau main main dan main jer . buku ? yer , aku akan sentuh bila DARURAT , its mean kalau cikgu kata nak denda baru buat homework tuhh . betapa cetek pemikiran aku saat itu .

actually gambar kat atas tuhh GOOGLE je , aku tak sempat nak amik gambar buku aku sendiri . telefon bimbit aku dah kene curi . so , tak de kamera aku . sayang sungguhh N95 aku . huhu ~

kat sekolah habis game aku join . kenapa tahun ni baru nak aktif , tahun lepas malas nak join game kat sekolah . pelik jugak aku rase . lepas tuh hari minggu aku ade tusyen dan kelas tambahan . nak buat homework pun tak sempat . STUDY 24 jam . kalau masih tak dapat straight A , memang sebab aku MALAS jer . tusyen tapi tak buat latihan ape dapat ? --> ayat mak aku . harhar ~

oke laa duluhh , masuk blog duk story pasal aku jugak . bukan korang nak dengar pun . hehe :) kalau ade CONTEST atau GIVEAWAY korang TAG lahh aku sekali ek ? aku nak join sebab blog aku sangat lahh sunyi dan tak ber'update' . 


bye .

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum .
semua boleh komen di sini .

p/s : BUDI BAHASA AMALAN MULIA :)